tisdag 26 juli 2011

Om jag skulle kunna färdas tillbaka i tiden med en tidsmaskin, skulle jag ha svårt att skilja mellan 1959 och 1960


det finns ingen bok jag vill ha lika mycket som den svenska upplagan av haruki murakamis novellsamling. jag lånade elefanten som gick upp i rök och andra berättelser från biblioteket och tyckte om den så mycket. mitt hjärta sväller när jag tänker på hur bra den var. jag hade den till och med några dagar i övertid och fick en liten skuld, så jag tänkte att jag skulle köpa den. men boken går inte i tryck längre och har inte gjort på flera år så den finns ju ingenstans. varför blir det så!!!! jag som aldrig köper böcker också nu ville jag så gärna ha denna, då går det inte. ödets ironi 666

4 kommentarer:

  1. http://www.amazon.com/Elephant-Vanishes-Stories-Haruki-Murakami/dp/0679750533

    SvaraRadera
  2. öh annars om man säger till biblo att man har tappat bort den får man betala typ 200 spänn och sen är den din i hemlis.

    SvaraRadera
  3. ja okej du är en schysst tjej. fast jag tappade en gång bort en bok och fick betala 200 kr.

    SvaraRadera
  4. Hej nellie. Alltså har tänkt kommentera här hundra gånger men det blir alltid något fel första gången jag skickar och så orkar jag inte göra om det. Den här gången ska jag trycka tills det går, lovar.
    Jamen det jag ville säga: tack!!
    Och snälla du, glöm inte bort internet när du flyttar.
    Hejdå!

    SvaraRadera

hej allihopa