tisdag 7 juni 2011

trafikskola

alltså! när man lär sig köra bil så får man även lära sig att man ska ha förståelse för andras felbeteende i trafiken. det är för att det aldrig lönar sig för någon att den som kör blir arg när den kör bil, då kör den bara sämre.

så därför försöker jag tänka snälla saker _när jag kör_, och att alla säkert har överseende med mig.

dock lagom lätt tex när jag idag kl 6 ÖVNINGSkörde med min pappa genom stöcke tätbebyggt område på en 50sträcka jamen inga andra bilar på vägen UTOM en bil som ligger typ 1m bakom hela tiden. man ba ja me 1. jag håller 50 vad är el problemo 2. du kan ändå inte köra om nu 3. kul det blir för alla om jag måste bromsa nu mr risky business. ja men sen ba jag ska ha förståelse för att han är korkad

:DDDDDDDDDDD :CCCCCCCCCC

1 kommentar:

  1. det är därför man nu har lagt till RISK-ettan som obligatorisk "kurs" innan man tar körkort :)

    SvaraRadera

hej allihopa