torsdag 9 juni 2011

till alla

jag fick köra upp idag. jag har gjort det en gång tidigare och det var det värsta jag gjort på hela detta året, så det kändes inte så roligt imorse. man samlas med sin körlärare innan, och när vi gick in på vägverket så blev jag uppropad av samma gubbe som kuggade mig sist. jag ville kräkas då, jag hade hoppats att jag skulle få någon annan. dig känner jag igen, sa han. extra kul grej att bli igenkänd för

redan efter typ 2 minuter började förbereda mig mentalt för att bli underkänd igen, det kändes som att jag gjorde allt så jävla halvdant. vi körde mot ersboda och parkerade på coop, sen fick jag backa runt ett gathörn på haga etc. och jag var orolig under hela tiden jag körde och jag kände bara att det är nånting jag har gjort dåligt och han bara satt där tyst. ja och sen när vi var tillbaka på vägverket så stängde jag av bilen och provade andas en stund medan han ba jaha. och jag tänkte jag ska inte gråta nu men sen han ba den här körningen är godkänd. jag var mållös i 5 sek sen grina jag rakt ut. jag fattade det ej. han ba ja. och jag vinglade ut ur bilen och genom cafét som ligger bredvid för att säga till min körlärare. så stod jag två meter ifrån och var helt svullen och skakig och han fick en jätteallvarlig min i två sekunder innan jag pep fram att det gick bra. jag har fan aldrig lurat nån så förut för jag har dåligt pokerface men denna gång gick det för jag var gravt chockad på riktigt.

också ringde jag till min pappa som först också trodde att det hade gått dåligt för jag var så svag på rösten men sen skrattade han rakt ut och sa att det var den bästa födelsedagspresenten eftersom att han fyller 49 år idag. ja men fattar ni att jag får köra bil nu. jag kan ej fatta själv. det kostade mig ca 25 tusen kronor och en miljard tårar men det gav även 100 vuxenpoäng plus jag får köra bil så det är så värt det i detta nu. det ska alla veta

kram, puss

5 kommentarer:

  1. Grät en tår nu när jag läste detta! GRATTIS ÅTERIGEN GUMMAN DU ÄR SÅ JÄVLA KUNG!!

    SvaraRadera
  2. Så HIMLA duktig!! Grattis Nellie! :)

    SvaraRadera

hej allihopa