söndag 5 juni 2011

nu är hon kär och ska aldrig mer jobba som strippa

söndag
jag tittade på ett tvprogram som heter tough love idag. det var tre avsnitt på raken mot säsongsavslutning. jag tittar aldrig på tv annars, jag vet inte varför men jag gör bara inte det. utom idag för då såg jag tre avsnitt av den serien. den handlade om singeltjejer som blev coachade av en äktenskapsmäklare till att bli bättre på att dejta. dom bodde ett helt gäng i ett hus. alla grät ofta, dels för att det var en som hette taylor där som var så jävla taskig men dels också för att dom var kära och för att det var så svårt. jag grät också när jag tittade på det. jag blev rörd av allas kärlek. i slutet skulle dom välja om dom skulle ge sin löftesring till killen dom dejtade eller inte. alla gjorde det utom en

om jag börjar titta på tv kontinuerligt finns det säkert risk att jag aldrig skulle göra någonting annat sen. det går jättemånga bra program på tv. när det är reklam på tv för andra tvprogram brukar jag tänka att jag nog ska se det där programmet sen. det verkar alltid så bra

förutom att titta på tv så duschade jag. min mamma har köpt ett nytt schampoo och balsam från naturelle. berry fusion hette det. när jag känner hur mitt eget hår luktar så känns det som att ha en jordgubbstårta i håret. i övrigt var det miljömärkt så det var bra. parabenfritt. tänk på att inte överdosera stod det på baksidan

hej då

1 kommentar:

  1. alltså det programmet är bara himla vidrigt. blir så arg varenda gång jag ser det.

    SvaraRadera

hej allihopa