torsdag 12 maj 2011

VILKEN DAG IDAG


jag träffade jenny på urix när hon precis hade fyllt 18, så jag var fortfarande 14 då. på en av alla mässor pratade jag med en kille vid ett bokbord som höll i en grej jag inte riktigt ville göra. han försökte övertala mig. jenny stod bredvid då, jag visste vem hon var. också plötsligt känner jag hur någon lägger två bestämda armar runt min midja och säger så här: ni får inte vara dumma med min kompis. jag som aldrig ens pratat med henne innan, också kallade hon mig ändå för sin kompis. jenny trubbel kramade mig skrev jag i min dagbok sen. då hade jag fortfarande inte smält att hon ville vara så snäll med mig. och att vi blev vänner på riktigt sen. vem 14 år gammal med rosa hår hade vågat räkna med det. och vem 14 år gammal hade ens kunnat tänka att det skulle gå fyra år fram en dag. ibland blir man mållös tills man skrattar

fyller jenkan22 i denna dag som är idag,
grattis gULL 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa