onsdag 11 maj 2011

NR III

MIN FRÅGESTUND DEL 3
jag vill veta hur menskoppen är!! e d 1 värt köp, e d oskönt, e den fin osv
jag vet inte hur den är än, för har ej provat den. men jag köpte den för jag tycker tamponger är obehagliga eftersom att dom förutom att suga upp blod även gärna suger upp all övrig fukt i fiffen vilket ej är så nyttigt. värnar om fiff. en menskopp gör inte så, den blir dessutom en miljard gånger billigare i längden, det är snällare mot miljön etc

vill även veta vad du tycker om pojknackar ^__^
vågar ej påstå att jag sysslar särskilt mycket med pojknackar längre? fast min lillebror som är 9 år gammal kan man nog definiera som pojke. brukar kupa handen kring hans nacke när vi kramas ibland, det är oftast mjukt men ibland stickigt om han precis klippt sig.

när kommer du och thilde te malmö och dansar clog dance med mig och mina cuntry chaoskompisar?
ja kanske i sommar?? jag brukar åka till skåne nån gång varje sommar med min familj pga släkt där ska fråga thilde

hej nellie
vilka tre kändisar vill du ligga med och varför??? rangordning is mandatory


1. jonas karlsson
amen kolla på honom ni för jag orkar inte ens göra det själv. han är så snygg att jag blir helt svag. och jättebra skådespelare, han går alltid in för det och gör jättebra roll av allt han gör. bländar mig


2. dale cooper el. sherilynn fenn
vet ej vad denna skådespelare heter, plus han är väl tjugo år äldre nu. men så jävla charmig och geuniun i twin peaks. om jag var född i en annan tid eller om jag till exempel var audrey i twin peaks så skulle jag ligga med dale cooper. eller så skulle jag strunta i det och bara ligga med mig själv. så jävla snygg sherilynn fenn är plus bästa karaktären i twin peaks hade kanske hellre legat henne, kan ej bestämma.

3. michael cera
ja men han verkar ju för fan va 301% snäll. så himla charmig

hur e menskoppen???? nice? + vars köpte du den
jag vet inte hur den är än, för jag har inte använt den. måste vänta på mens. men jag köpte den på m-kopp.se!

vilken är din sexuella läggning :D eller "vill du inte sättas in i fack"
ja men kan man svara typ jag bryr mig ej. jag jobbar ju väldigt uteslutande med heterosexualitet vs. om jag träffade en maxad pers jag ville ligga eller bli ihop med så skulle jag ej bry mig om det råka va en tjej

vad ska du göra senare i livet?
efter denna s.k studenten? jag ska vara hemma 3 mån sen flytta från sverige ett tag sen vet ej :)

vilket är ditt bästa band i världen?
åå vet ej. jag har flytande musiksmak och brukar lyssna på band/artister mycket intensivt tills dom känns helt urtvättade och då byter jag ut dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa