måndag 30 maj 2011

drömmen om gudomlighet

det finns en låt som jag hatar nu. ni kanske har hört den på radion, för jag gjorde det. jag har hört den förut men jag fick lyssna den 100% igår när jag låg i ett solarium. den heter price tag och det är en tjej som sjunger. jag tror den handlar om att man bryr sig för mycket om materiella ting och någon gång i låten så sjunger hon så här why is everybody so serious??? denna strof har skurit i min hjärna sedan jag vaknade imorse. det får mig att känna mig ifrågasatt

jag vill säga nu att jag skulle aldrig klankat på denna låten om det inte var så att det råkat gro ett hat eftersom att jag tvångsmässigt hör den i mitt huvud hela tiden. så för det första känner jag att jag tycker det är en dålig låt och för det andra känner jag bara att hallå där jessie j din hycklare, ofta inte du care about money money money då. varför spelade du ens in denna låten.

lista över en relaterad sak
1. jag blir knäpp

3 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=GouLP2GE1M8

    har haft denna på skallen i cirka 3 veckor du kan få den nu om du vill

    SvaraRadera
  2. det är farligt med solarier sägs det

    SvaraRadera
  3. alltså rolig grej jag upptäckte när jag var på förfekke i lördags. Då spela dom en massa videos typ bland annat med henne. I den andra låten var hon ba arg feminist och sen kopplade jag att det var hon det var sjukt konstigt.

    SvaraRadera

hej allihopa