tisdag 5 april 2011

problem utöver rapportskrivning

jag köpte jeans på monki för 300 kr och sedan köpte jag sammetsleggings för 90 kr. jag har använt mina jeans en gång och mina sammetsleggings har jag också bara använt en gång, fast i hundra timmar. orkar ej ta av. annika kom på det igår. hon ba köpte du dom där för att du hatar att ha byxor på dig???

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag tycker inte om att ha på mig byxor längre. och med det menas inte att jag blivit tjejen som helst vill va fin och föredrar klänning utan det menas exakt vad som står. jag tycker det är obekvämt. en gång var jag i skolan och hade bara strumpbyxor och en tröja på mig. fanny skrattade rakt ut när hon såg det. du ser ut som att du går på DAGIS sa hon. jag vet ej vad jag ska göra. jag vill bara ha mjuka saker på benen. jag vill vara fri!!!! vilken modekris

:(

5 kommentarer:

  1. fast sammetsleggnings är ju det optimala då, när jag köpte mina första så tog jag ej av dem alls. Sov i dom en natt. Dödligt sköna. Fast jobbiga om man har djur och katter för dom suger in en massa hår som plötsligt kommer fram en vecka senare. Fast sköna.

    SvaraRadera
  2. massor av svarta tights, jeansleggings, tights och leggings i alla former. funkar, för då kan man ha bara en tröja till utan att få dagiseffekten

    SvaraRadera
  3. olololol du har fastat i "THE CURSE OF THE LEGGINGS"!

    Så fort man burit strumpbyxor/leggings/mjukis ett tag, får man känslor av avsky mot byxor/jeans. Samma för mig, det känns stelt, krångligt, äckligt att ha på sig jeans. Man måste tvinga sig att ta på sig dem och bära byxor i minst en vecka innan man lyckas glömma.

    Det är enda problemet med mjuka saker på benen:
    Man blir måttlös i sin komfort!

    SvaraRadera
  4. fuck pants, har inteh aft skiten på fem år

    SvaraRadera
  5. JAG VET! tips: har löst allt med att köpa kjolar på hm för 50kr som ser ut exakt såhär: en kort, rak bit enfärgat mjukt tyg. så nu kan jag ha tröja och leggings på mig varje dag och märker inte ens övrigt tyg... och så kort kjol har man ej på dagis = alla problem i världen = lösta. obs det funkar skitbra känns som att jag slipper klä på mig på riktigt varje dag

    SvaraRadera

hej allihopa