onsdag 13 april 2011

övriga moments med kids jag ej känner


moment med ett barn nr 1
idag när jag cyklade i stöcke så mötte jag en flicka på cirka tolv år som kom cyklande från motsatt håll. precis innan vi skulle passera varandra sa hon så här: hej! jag blev så jävla glad att jag var glad i typ 1 timme efteråt. så himla gullig. både hela hon var gullig och att hon hälsade var gulligt. när jag var tolv år hade jag aldrig vågat hälsa på någon äldre. men tänker att jag kanske ser extra snäll ut när jag cyklar.

moment med ett barn nr 2
en gång när jag väntade på bussen så kom ett syskonpar på två flickor ca 12 och 6 år gamla. man såg att dom var syskon för dom var så himla lika. kunde ej sluta titta på dom för dom var så fina. och den lilla. hon tittade på mig jättemycket kanske för jag var lite festfixad för jag skulle gå på fest. plus kanske också var för att när ett barn ger mig uppmärksamhet ser jag ut så här :)))))))))))))) hela tiden. sen passerade dom, och när dom gått förbi mig går dom cirka 1 2 3 meter då vänder hon den lilla sig om för att titta en gång till. smälte ihop inombords

2 kommentarer:

  1. å va du är bra, när jag har pms brukar jag alltid bli så himla rörd av dina inlägg <3

    SvaraRadera
  2. alltså älskar inläggen om barn. det första var kanske det finaste blogginlägg jag någonsin läst.

    SvaraRadera

hej allihopa