söndag 10 april 2011

mvh helgen som varit


världens bästa idé att köpa pizza till middag på en fredag

det tyckte fröken olander också

maja körde oss i bilen. här är hon skrattless för hon råkade parkera lite snett (bara slarv hon är jättebra på att parkera annars)

åka hiss

lite limedricka som fanny tog med

annika jobbar mycket med hästsvans nowadays. jag tycker det är jättefint

själv jobbar jag mycket med färgen RÖTT samt en lite sur uppsyn

alltså ett tips för omväxling till alla machos där ute: när ni ska ha grabbkväll och äta pizza, varför trycka en hel jävel själv. om alla köper en olik pizza var och gör nice slice av det hela blir det mer spännande att äta

*det var det* mvh

2 kommentarer:

  1. jag måste äta pizza idag.
    + ska göra sådär med slices som du tipsar. fast jag köper tre olika själv och slicear upp dem. OM NOM NOM

    SvaraRadera
  2. det är ju ett måste när man ska äta pizza med tjajorna, alla köper olika och sen är det bara att splitta skiten så smaklökarna får lite olika smakupplevelser, jippi!
    ao, t-ryden och jag jobbar på bra tillsammans, fick minnesluckor av att dricka denna öl i helgen...

    SvaraRadera

hej allihopa