fredag 29 april 2011

hej här sitter jag

man ska lämna in sin rapport idag. tittar på en film på youtube av masterorc93, som visar hur man gör innehållsförteckningar i word. gud vad bra det gick utom att sidan 1 ej får börja på källförteckningen. ska ändra typsnittet till arial för jag hörde maud säga igår att det var hennes favorit av alla typsnitt. ja och sen kanske jag ska skriva någonting i min diskussion och slutsats. gud vilket kul projekt. jag hade kunnat göra detta annorlunda. bla bla bla bla bla

2 kommentarer:

  1. instruktionsvideos på youtube äger ! jag lär mig allt, från matlagning, till smink, till photoshop, till livsfilosofi på youtube!

    kul att han heter "masterorc"... och ger tutorials i word. LOLOLOL

    SvaraRadera
  2. åh länka på fb plz :*

    SvaraRadera

hej allihopa