onsdag 27 april 2011

hej bloggen maja


asså kolla vad oseriös jag är i verkliga livet. även att jag är på detta humör exakt varje dag efter lunchen på skolan. så trevlig. jätteseg. så här: heeeeee....eeeeeeeej

imorse glömde jag min mobiltelefon i en lägga som jag inte har några nycklar till. när jag kom på att jag hade gjort det kände jag mig befriad. som att nån amputerat bort en kroppsdel jag egentligen aldrig ville ha, exempelvis en extern blindtarm eller en utväxt av något slag. och jag tycker det känns lite konstigt att inte ha någonting som alltid annars brukar sitta någonstans på mig men samtidigt även väldigt exotiskt. som om någon precis slutat bevaka mig. så känns det. som att komma ut ur big brother-huset.

ska duscha nu. till er glädje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa