torsdag 14 april 2011

♥ djur ♥


fannys lillasyster alice har en fågel som är en blå undulat och den heter herman. när jag var hos fanny igår så var inte alice hemma. då fick jag ha honom på mig som en kompromiss mellan att fanny är rädd för alla djur, så hon vill inte röra i dom men herman vill gärna vara med annars kvittrar han olyckligt. han är väldigt pigg fågel, fanny berättade att en gång ramlade han ner i en bunke med mjöl och när han kom upp såg han ut som gandalf

kolla vad snäll han var. han tuggade lite på mitt finger när han fick tråkigt. är ju ej allergisk mot fåglar så vill ha en sån fågel jättegärna nu. kanske kan köpa mig en på tradera

3 kommentarer:

  1. gulle! hur kan man vara rädd för en sån söt

    SvaraRadera
  2. skrattade så himla mycket åt gandalfgrejen

    mvh klara holm

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA tradera?;)
    hermyy är bääst!!!

    SvaraRadera

hej allihopa