fredag 18 mars 2011

nr 2


heeeeej bloggy blog. får många vettiga saker gjorda på min lediga dag... not. har dock EJ dåligt samvete över detta (lol jo tex över pa1200e0q9340+42). men mina skor kom nyss! dom sitter som ett schmäck

förstår dock inte detaljen med dragkedjan på sidan som ändå inte ens går att dra ner. ska försöka dölja den. kanske måla över den *äter macka och begrundar*

coola känger - tradera 164 kr
vit tröja - hittad i upphittadlådan på midgårdsskolan hehe
svarta stuprör med cool färgfläck - cheap monday. färgfläcken är av akryl (hemmagjord)
accessoarer:
macka - pågens limpa m. jävligt mycket ost samt peppar

2 kommentarer:

  1. kan vara en bästa dagens outfit

    SvaraRadera
  2. jag brukar bli så upprörd över såna där saker som dragkedjor utan funktion, jag går igång på det fullständigt och slutar aldrig prata när jag väl börjar. VARFÖR det är inte ens fint

    och sv: <3

    SvaraRadera

hej allihopa