söndag 13 mars 2011

alla mina vänner är fina

jag har kanske inte bloggat jättemycket men jag har filmat mycket. varför är mitt liv så roligt! imorse kom maja och hämtade mig och klara hemma i klaras hus. med sina föräldrars bil för hon har tagit körkort. och på bilen hade hon monterat en takbox, och i takboxen hade hon en massa skidor. och med sig i famnen hade hon ett underställ och jättemånga kläder till mig. också åkte vi och hämtade leopold som också fick låna skidor sen åkte vi ut med bilen till en sjö som vi fick skida över för att komma till majas stuga. och det var så jävla roligt att jag knappt fattat än hur kul det var. sen gräddade maja våfflor till oss i sin stuga. ja men är hon dålig eller. alla borde få ha en sån vän som tar med en på skidtur fast man är sliten på morgonen och sagt att man inte ens gillar att åka skidor, också råkar man tycka det var kul ändå. här kan ni få se lite

förstår ni hur mysigt det var
p.s maja du är stadig på att köra bil
p.s 2 ursäkta alla svärord jag kräks ur mig har länge undrat varför jag är sådan men inte kommit på något svar/nån slags lösning

hej då!

2 kommentarer:

  1. Nellie du är allt bäst du! Längtar tills jag får cruisa med dig från passagerarsätet när du sitter vid ratten!

    SvaraRadera
  2. hallå kan du snälla aldrig sluta svära jag tycker så mycket om det

    SvaraRadera

hej allihopa