söndag 20 mars 2011

åka spark


vi skulle gå på barndop idag. jag hade glömt bort det och blev lite sen. sminkade mig i sista sekunden för ville vara fräsch och mamma stod bredvid och var den här: vi går nu. NU. och jag var den här: gå utan mig för jag springer ikapp. hon suckade och gick. 5 minuter senare ska jag gå ut då står min lillebror #1 och väntar och jag ba men vad GÖR DU VARFÖR HAR DU INTE GÅTT IVÄG (skitsur). han ba jag väntade på dig :( jag ba varför. han ba för jag ska ta sparken. jag tänkte skjutsa dig (han är så stor nu. och så himla snäll). men jag var fortfarande sur jag ba nej tänker ej låta den förnedringen inträffa. och han ba men bara så att du kommer ikapp då? jag ba nej. gick 5 meter och sen övervägde jag och ba okej men ingen kommer ändå se. kolla skeptiska minen när jag åker spark. men hann ju i tid. för att han är bäst i världen.

kolla han har till och med större huve än mig nu

5 kommentarer:

  1. Åhhhh varför har inte jag en lillebror........... Hatar att vara ensambarn mest i världen.

    SvaraRadera
  2. så himla snäll, fett gulligt av honom!

    SvaraRadera
  3. sjukt schyst brorsa! Spark är ju awesome. Så bra att du tog tillbaka skepticismen.

    SvaraRadera
  4. men åh kanske finaste. brorsan skulle aldrig göra något för mig, svin

    SvaraRadera

hej allihopa