torsdag 24 februari 2011

tillbakablick1


här har ni vad jag gjorde för exakt ett år sedan. jag har gjort en operation i mitt liv och den gick ut på att skrapa bort ungefär 90% av halsmandlarna. jättekul operation! man fick mycket dropp och glass.

här var jag lite trött för jag hade inte fått äta på jättelänge. sen rullade dom ner mig till operationssalen och detta kändes som något cirkus maximum för alla sköterskor och doktorn stod runt sängen och ba hej!!!!!!!!! och så presenterade sig alla. dom verkade så jävla taggade och jag var ganska borta så jag ba :D. sen så gav dom mig en mask och jag andades i den ca 1 sekund sen minns jag inget mer. extra besviken över detta när jag vaknade pga det verkade som om dom skulle ha så himla kul

sen hade jag ont i halsen i 10 dagar! men det var värt det utom att jag missade annikas födelsedagsfest. men ska vara med på den detta år istället

1 kommentar:

  1. haha gud vad roligt! ser framför mig hur du ser ut såhär :D och sen såhär :(

    dock kan du vara tacksam för det, för jag vaknade och var övertygad om att jag var det kuliga. lite pinigt efteråt tex när man har raggat på sin narkosläkare.

    SvaraRadera

hej allihopa