torsdag 27 januari 2011

ONSDAGEN


06:07 vaknar. är lagom glad

07:00 väcker david. han blir inte jätteglad han heller men det måste göras

08:27 thilde kommer änklien till skolan! jag har väntat på henne jättetidigt sedan ca 07:40.

09:30 alla som hade individuella val på morgonen har läst klart dom nu så nu kan man va med sina klasskompisar igen

10:00 annika gör ett ansikte i lera

11:00 och jag.. ö... vet inte ens vad jag gör. gröper en guldfisk i en linoleumplatta så det ska bli en relief på när jag ska gjuta en grej men i efterhand har jag kommit på att jag inte tror att det kommer fungera suga

12:00 äter lunch i vildmannen 4 ever

13:00 jag och maja går till körskolan för att plugga körteori. maja ibland ser du lite ut som en nordisk version av donna i twin peaks

14:00 sen övningskör jag med min pappa åå ser alltid extra töntig ut i bilen. längtar tills jag kan känna mig cool

15:00 sen kör jag hem oss till min mormor och där stannar jag och fikar med henne en stund

16:00 går hem. mormor följer mig en bit på vägen

17:00 äter middag. davids kompis vide äter också middag hos oss

18:00 vilar mig en stund efter maten hehe

19:00 går ut i lagårn!! ska försöka göra ett ärligt vinterförsök att tämja geten. jag försökte lite i somras också men hon är ju så jävla sur så jag gav upp då men har glömt det där och tänker försöka igen

20:00 har ätit kvällsfika. jag äter inte kanter. kan inte motivera varför. en dag slutade jag bara

21:00 jobbar lite på mitt pa100 för första gången på 2 månader buhu. har typ glömt meningen med vad jag gör

22: david somnade i soffan och andreas måste bära honom i säng för mamma orkar inte längre

23:00 borstar tänderna innan jag ska sova nu hej då god natt kram

5 kommentarer:

  1. Men fan vad Maja var vackry på bilden då!!!

    SvaraRadera
  2. alltså... den där geten e fan inte rolig

    SvaraRadera
  3. du jag kom 08:17 faktiskt....

    SvaraRadera
  4. åh fan vad glad jag blir. Donna är ju fett jävla snügg!

    SvaraRadera
  5. Vilken himla tjusig dag! Tänk om min skulle kunna vara så varierande

    SvaraRadera

hej allihopa