måndag 24 januari 2011

mobildokumentationer 4


ett kul kollage jag gjort till er

sven hungrig. han blir svartsjuk när vi äter middag ibland

när jag och klara skulle gå på kinakiosken men det var stängt! ändå hyckleri ang. öppen tiderna vill jag påstå för vi var där 20 i 1 på lördag natt så vadå, dom skulle ju haft öppet.

jag och fanny olander när hon skulle sminka sig "snabbt innan vi far bara" (seg)

en kul gång när jag och klara var ute och gick så hitta vi en binda på gatan. haha klara skratta fan i 5 minuter åt det hon tyckte det var skitkul

1. skåpanarki!!! mitt skåp till höger och det andra är mitt och majas gemensamma skåp som vi tagit för det stod tomt. jag har alltså 1½ skåp och ändå är det så jävla fullt. och jag kan säga till er att typ 10% av sakerna som förvaras däri är konkreta skolgrejer och sen är resten skit. hur kan jag alltid lyckas göra så? ~~samlandet tar över mitt liv~~
2. gissa vem som skrev detta då jaa maja carlsson så klart

men sen kan man faktiskt få jävligt fina grejer dedikerade till sig också tex denna

1. tuttmemo 2. mörk jag i en spgel

vår första lektion i arbetsmiljö o säkerhet. när jag kom in i klassrummet så hade maja satt på vilken jävla träng och sen rockade bänkraden längst fram loss

haha alltså detta! nya livsfilosofin. läste det i träningslokalen när jag kollade på min lillebror som tränade judo.

haha thilde så himla söt. tror ni hon mådde bra här eller

6 kommentarer:

  1. åh så himla fin teckning på dig! säg vem som gjort så man kan spara ner den på dattan och då kommer man ihåg vem som gjort den pga man har döpt den till "NELLIEav*namn*"

    SvaraRadera
  2. Hahahah älskar dina mobildokumentationer!!!!!

    SvaraRadera
  3. hahah Sven! Han har spanat in T-ryden på borde med sitt laser öga, kan se att han är sugen på den

    SvaraRadera
  4. Det roliga kollaget var roligt!

    SvaraRadera
  5. jävla dysse... öppen tider

    SvaraRadera

hej allihopa