söndag 16 januari 2011

mina sämsta investerade pengar någonsin


nu var det ett tag sedan detta hände men frågetecknena kvarstår. historian går så här: en gång i december när jag drack öl och spelade spel med mina vänner så råkade jag plötsligt komma ihåg hur niotillfem skrivit i sin blogg ang. dolda talanger (eller liknande) att hon kunde dricka jättemycket öl utan att må illa. hade ett behov efter ölsamhörighet så smsade 118 118 och frågade följande: exakt hur många öl menade niotillfem när hon skrev i sin blogg att hon kunde dricka jättemycket öl utan att må illa?

jag ville verkligen ha ett jävligt precist svar och tycker att jag formulerade frågan bra, men tydligen ej. får efter 3 timmar följande svar från eniro 118 118:

Hejsan! Exakt hur många öl niotillfem kan dricka utan att må illa framgår dessvärre inte. Men hon är iallfall* väldigt duktig på att dricka öl. Trevlig kväll! Mvh eniro 118 118 sms

vill bara säga att detta svar ej var ett svar av den tillfredställande typen utan mer ett svar som endast lämnade mig med 1 gammal och 2 nya frågor till 118 118
1. EXAKT HUR MÅNGA ÖL MENADE NIOTILLFEM NÄR HON SKREV I SIN BLOGG ATT HON KUNDE DRICKA JÄTTEMYCKET ÖL UTAN ATT MÅ ILLA
2. HUR KAN DET DÄR ENS RÄKNAS SOM ETT SVAR
3. VARFÖR FICK JAG INTE EN NY FRÅGA

kontentan 1: fuck you!!!! smsa ALDRIG 118 118
2. hannas bilder från ovan nämnda tillfälle. kram o puss
3. * stavfel från eniro 118 118s sida

5 kommentarer:

  1. Dom suger ju, men förut fick man "pengarna tillbaka" lr iaf någon typ av kompensation ifall dom ej kunde svara ett tillfredsställande + korrekt svar har jag för mig

    SvaraRadera
  2. HAHA LOL.
    Dom borde ju bara ha kommit på en random siffra, typ 16 öl. Mycket roligare. Det där sög ju.

    Förresten tror jag inte niotillfem kan dricka mer än två öl i rad eller något. Hon verkar mesig.

    Lär dig dricka REN vodka. ftw!

    SvaraRadera
  3. vet inte känns som att man måste följa sina vänners vilja men jag vill iaf rock n rolla var som helst tex värmlands skogar, tyskland, emmaboda, p&l, arvika?

    SvaraRadera
  4. min vän jobbar med att sitta och svara på 118 800s frågor dagarna i ända. hon får femti spänn i timmen. inte värt, fattar att de blir less.

    SvaraRadera
  5. asssså hittade din blogg ganska nyss och kan redan säga damn gurrrl vad du är rolig och snygg och skön!!

    SvaraRadera

hej allihopa