söndag 12 december 2010

mobildokumentationer 2

det bästa med min mobil förutom att den är rosa och att den har en kamera är att man kan ha musik som ringsignal tex i detta nu så har jag crazy frog O.B.S typ minst 1 veckor gamla bilder presenterar jag här

jag och thilde

japp JAPP

hemma hos thildes kompisar dom hade en hund och en tjej hade en tatuering av ett lejon på axeln

dom höll på att locka håret thildes kompisar då bad jag thildes skönaste kompis att göra så på mig också och då gjorde hon det sen satte jag en klisterlapp i pannan och tog kort på mig själv

viktiga kom-ihåg i skolan och sen åt vi på vildmannen

musikgänget satte upp en show som hette hitta joppe sen blev dom fett peppade när dom va färdiga

kolla den bilden tog jan på oss när vi skulle vara en grupp som studerade en växti en burk sen skrev han ut den så då kopierade vi upp den och satte upp den på skolan. och den andra bilden hahaha!!! annika i ettan < annika i trean

diverse friends

våran presentkalender

jag och klara på fest

haha en "efterfest". typ 2 grabbar som dricker upp det som lämnats från förfesten + kan ni se framför er hur jag ligger o håller på att somna i en soffa sen ba nej vänta ska dokumentera

2 kommentarer:

  1. va bra din kamera var då.....

    SvaraRadera
  2. Fan, kommer aldrig att vilja byta ut bilden på körkoret, jag är så jävla gorgeous på den

    SvaraRadera

hej allihopa