onsdag 1 december 2010

min önskelista

nu fyller jag ju år snart. så med allting utan kronologisk ordning utom nr 1. presenterar jag här min önskelista till när jag fyller 18 eller om nån (typ mormor) skulle vilja köpa en julklapp till mig också

EN PINCETT
man kan ju inte se ut hursomhelst och jag måste plocka ögonbrynen

EN MÖSSA
jag behöver en mössa alla jag har är så fula + att dom är typ davids gamla mössor så dom e för små också. kan jag få en fin helst men går bra med en ful också i dont care så länge den passar på huve

ETT LÄPPSTIFT
vänligen i en färg ni tror kommer klä mig

ASSÅ GÖR EN GREJ (googlade kul tårta)
om man inte vill köpa en massa saker som ändå är skit så kan ni väl baka en tårta, en kaka eller ett bröd. eller göra ett halsband eller en teckning eller ett örhänge kanske. kan inte nån blogreader fläta typ ett bloggläsararmband och POSTA TILL MIG på nellie jonsson stöcke 547 90581 umeå alltså jag skulle bära det varje dag

DOFTLJUS
ett doftljus som luktar gott och helst med en skittöntig text på

KUL MUMINKOPP
ni kan ju gå in på muminmugg.se eller typ åhléns eller om ni vet ett annat ställe. om man får önska vill jag gärna ha tex kvällseglats eller råddjuret eller hemulen eller tofslan o vifslan men det spelar egentligen ingen roll.
OM MAN INTE VILL KÖPA EN DUBLETT så har jag redan följande: filifjonkan, "christmas surprise", muminfamiljen, kärlekskoppen, mårran,

EN MASKARA
kan jag få en.......

NUMMER 1 = seriesamlingen coco platina titan total av coco mooydszonzsdz- jag måste ha denna så brutalt. alltså typ så mycket att det gör ont i hjärtat. jag har googlat över hela internet men jag hittar den inte. kan nån övertala biblioteket att skänka den till mig eller kan nån köpa den åt mig på tradera. den konkurrerar ut allt annat på hela listy till och med läppstiftet med 800 hästlängder

5 kommentarer:

  1. åååh får jag skicka ett brev med en teckning till dig **vill ha brevvänner***

    SvaraRadera
  2. blått läppstift står på MIN önskelista. jag ger aldrig bort julklappar, tyvärr.

    SvaraRadera
  3. ja, tänk att det är mina coola kompisar-

    klart jag jör

    det kommer säkert ta tid dock, skjuter alltid upp saker å ting :)))

    SvaraRadera
  4. Kvällsseglats verkar ju så himla limiterad och slut nu :(

    SvaraRadera

hej allihopa