tisdag 14 december 2010

hotar å ta tillbaks



idag körde jag bil och jag höll på att bli påkörd bakifrån för att jag inte fattar hur en växlar. eller alltså jag fattar men jag lägger fan i fel växel så jag fattar ju ändå inte. bröt i ettans växel från femmans så bilen ville stanna också låg det en liten lastbil bakom. min körlärare tog över medans jag satt och var chockad. sen så sa han du körde jättebra idag utom det där lilla missödet. alltså min körlärare! varför är han så fin

måste lära mig hur man bromsar! jag vågar inte göra det för jag tror att man får motorstopp då. jag fattar inte det här bromsa/frikoppla varför har man ens en koppling *vill köra bil med automatlåda*

6 kommentarer:

  1. Ja det vill du. Långt hår du hade på första bilden förresteeen, minns ej att det var så långt.

    SvaraRadera
  2. gmn d kmr gå bra. snart swischar du fram på vägarna som den värsta Rally Föraren :)

    SvaraRadera
  3. funderar på att ta körkort men får ångest när jag tänker på att sitta i en bil

    SvaraRadera
  4. jag längtar tillbaka till den tid då du lekte med kaniner och hade kaninhoppning.... Mosters lilla gull - vart tog du vägen???? :)

    SvaraRadera
  5. haha vi har typ exakt samma problem med bilkörningen!

    SvaraRadera
  6. Håller också på att övningsköra, början var ett helvete typ haha var typ svinrädd när jag skulle köra men nu flyter de på. man behöver bara en massa övning :P

    SvaraRadera

hej allihopa