fredag 17 december 2010

fredag

min lillebror nyss: jag har inte gråtit på ett år. ok. han är 14 år. själv höll jag på att börja lipa idag när jag såg på astrid lindgrens jul typ för att lotta på bråkmatargatan är så jävla bra hon ba fuck you världen jag e fan bra på allt. eller för att kajsa kavat är så duktig som hjälper sin mormor och sen så får hon den där jävla dockan. fast alltså brukar inte grina åt såntdära. grinar typ om jag blir upprörd. men det blir man ju! ofta ett år? vad e grejen. är det för han är/ska bli en karl undrar jag nu. obs att han är längre än mig också. mvh "stora" syster

i övrigt: jag utvecklar vintereksemet just i detta nu

och kan jag få denhära

2 kommentarer:

  1. jaha!! okej, då gör jag den då!!

    alltså älskar kaninerna till höger i din blogg. så snyggt

    SvaraRadera

hej allihopa