torsdag 2 december 2010

får inte dricka alk hemma

jag: det luktar glögg
mamma: jaa
jag: jaa??
mamma: ....
jag: ja alltså har vi glögg
mamma: näe
jag: vad är det som luktar då
mamma: vinglögg

**************18 dagar*******************

nr2
pappa: jag tänkte att vi kunde köra varje dag på lovet
jag: ja det är en bra idé det kan vi göra alla dagar utom när jag är bakis
pappa: va
jag: ja men tänk på att jag exakt fyllt arton då
pappa: ja men?? det går ju inte?? då måste du ju gå på krogen och köpa sprit det är olagligt att köpa ut
jag: ja
pappa: ...
jag: eller så dricker jag ett sexpack

~~~lögnen~~~

2 kommentarer:

  1. haha jättekul. Hade exakt likadant hemma. Gissa hur arga när jag, tre månader innan arton, kom hem klockan tre dagen efter festen med mitt eget kräks över hela bodyn :(

    SvaraRadera
  2. pappa kanske kan ge dig lite vin :D

    SvaraRadera

hej allihopa