fredag 3 december 2010

11 dagar av intensiv rå blogg lista


nu här är den här! listan som jag skulle göra till er! den handlar om vad ni ska skriva i eran blogg

dag 1: dina topp 3 bästa fula bilder på dig själv
dag 2: din artonårsdag
dag 3: din "första fylla"
dag 4: redogör vad din senaste smskonversation handlade om
dag 5: vad gjorde du för 3 år sedan
dag 6: första gången du kräktes (av alk)
dag 7: ditt senaste sjukhusbesök
dag 8: alla bloggar du läser (helt ärligt)
dag 9: din definition av mensvärk
dag 10: om du föredrar att vara lilla eller stora skeden I EN SKED
dag 11: dina värsta och bästa moments i högstadiet

thilde ska göra denna. önskar att klezmer och alice--louise och övriga råa bloggläsare också gör den.
kram o puss! hej då

9 kommentarer:

  1. jag ska göra den men obs kanske gör den i en å samma ?? e d lugnt

    SvaraRadera
  2. Men om man inte har upplevt mensvärk då? :/
    Antingen om man är kille eller ickepubertal tjej

    SvaraRadera
  3. kul!!!

    nr 1 blir svår -får typ jättedåligt självförtroende av att se mig på bilder för att jag är motsatsen till fotogenic

    but ill do it

    SvaraRadera
  4. holy crap! Challenge accepted!

    SvaraRadera
  5. ska göra mitt bästa för att tillfredställa dig nellie, börjar så fort jag kommer hem från skogen!

    SvaraRadera
  6. kan inte du göra den också :D

    SvaraRadera
  7. haha alltså nellie jag gör denna nu och det är ju hysteriskt..! kan inte du också snälla?

    SvaraRadera

hej allihopa