lördag 27 november 2010

rapport från den kallaste vintern på tusen år


~~det klarnar~~ skoja det e fucking snöstorm outside. idag blev jag hemskjutsad av annika för att hon skulle fota bröllop i stöcke vi ba åkte på vägen och såg nada. typ jag ba amen här nånstans ska man svänga hon ba ö ok *ser inget* *vägen är utplånad av snö*

dock att vi tog oss hem utan att dö för att annika är bra bilförare som anpassar hastigheten och ej tar onödiga risker!! och hon blinkar i tid när hon ska köra i rondeller eller svänga asså vissa gör ju ej detta förens typ dom börjat svänga?? man ba jaha??? skulle man läsa dina tankar eller

dock nr 2 är att enda tur i otur saken med denna snöstorm är att annika inte vill köra bil hem efter hon fotat bröllopet så då hon ska komma hit sen ♥

1 kommentar:

  1. Alltså jag vet det är fan det sämsta jag någonsin upplevt. Men jag kan ju inte heta kollaen.blogpsot.com. Det blir för konstigt. Därför måste jag hitta på ett nytt bloggnamn, och det har jag inte gjort än.

    SvaraRadera

hej allihopa