måndag 29 november 2010

om helgen som gått


en bild från i helgen till den som bryr sig. jag och thilde åkte på en förfest hos hennes kompisar på grubbe sen gick vi till stan för att ta en buss till ålidhem och jag plankade in thilde på bussen! alltså jag har aldrig gjort det förut och jag kommer aldrig göra det igen. enda anledningen till att jag vågade var för att jag var på mitt bästa i dont care-humör asså dvs =(full).

ja men sen åkte vi på den där andra festen och en kille hälsade på mig 2 ggr med 10 minuters intervall och när han skulle hälsa en tredje gång jag bara i ren i dont care-anda skrek jätteargt i hans face att jag redan visste vad han hette. haaaahaaaaa. ja. och sen for vi därifrån. klockan va typ 12

4 kommentarer:

  1. Planka är det bästa ju, även när man inte är full!

    SvaraRadera
  2. svar: du får väl lära dig utantill!!! det kommer om ett tag.

    SvaraRadera
  3. fan vad lam jag var som ba JAG VILL SOVA

    SvaraRadera

hej allihopa