torsdag 11 november 2010

långa historian

hej kolla historian: igår fick andreas min 14åriga lillebror hem ett nytt spel till sin ps3a eller något och så hade han bara en lektion idag han ba mamma får jag skippa lektionen imorgon och hon ba NEJ och jag ba MAN SKA SKÖTA SKOLAN :@ varpå han ba fuck you!! tack då!! får jag sitta ensam på skolan och vänta på bussen hem utan nåra vänner *dramaqueen* asså han går i 8an och vågar inte skolka. vaknar idag i min säng av att han kommer in och säger att han försovit sig och jag säger att han kan ta en annan buss. så han gör det. och kommer hem 20 min senare och ba jag missade den jag ba stor chans HAHA!!! alltså tror ju ärligt att han säkert hade otur i kombination med inte så stor motivation att åka till skolan men kan ju inte inte håna vad ska jag säga då ba jo men så var det säkert. så han ringer typ till mormor och frågar om hon kan skjutsa och då jag ba men du är det värt att åka till skolan för att vara där i 10 min han ba :*( va ska jag göra då jag ba :))))))

till historian tillhör ju även att jag själv är hemma för att jag skippar min första lektion för att få sova en stund + öva in talet i svenska b. hahaaaaaaaaaaa. varför blir dubbelmoral plötsligt så r1 när det kommer till småsyskon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa