fredag 5 november 2010

c4m



3 kommentarer:

  1. HELLO kom ihåg att det finns biobiljetter att hämta ut!!!! Använd ba mitt telefonnummer

    SvaraRadera
  2. jag hade en väldigt konstig dröm som du var med i. Jag var i umeå på en gård och höll på att bli sparkad av en tjur, då kom du och ajabajamaja och sa att han skulle få sparka mig så skulle han lugna sig sen. Sen var ni på gården och visade mig runt. Jag kände mig som en korkad citybo vilket jag inte är, kommer ju från hälsingland höhö.

    Jag vet inte varför jag drömde om er, tycker era bloggar är mysiga och brukar läsa dom ibland. Vet inte ifall det är en bra idé att berätta det här egentligen men kände ändå att jag borde..
    Är ingen galning, bara en vanlig tjej som drömmer konstigt.

    hejdååååå!

    SvaraRadera
  3. vet hur det är jag brukar också drömma konstigt puss o kram

    SvaraRadera

hej allihopa