lördag 6 november 2010

bilder från arvika


änkliiijen frammeee ååå dags o campa utanför festivalområdet i 1 evighet för minns inte ens varför! typ jocke var o lämna bilen. tur att man hade STOLAR!! + spr1t3 + jenny

ahh nästa dag!! härliga liv

jävla bög regn

nä men okej vissa dagar var det fett soligt då kunde man fälla upp ett träbord under partytältet och gör saker som att tex äta korv och prata med sina vänner linn + kreti. jocke i mitten

mina nya vänner stoffe och conny skoja dom va drägg som vi "hängde" med i ca 5 minuter dom sög varför ville jag ens ta den här bilden

skönare på kvällen sen då kunde man va vid agnes camp som hette nåt jag inte minns men som jag tror gick i följande stuk tex eurovision trance/trans unicorn panda. dricka öl och peach melba. det va bra och tur(e)

såg KENT! slut!

2 kommentarer:

  1. fanvafina. haha. ska du dit igen? eller fick du nog?

    SvaraRadera
  2. känner mig sjuk, döende och miserabel när jag tänker på arvika. Eller jag börjar automatiskt frysa och uppskatta värmen, taket och hur nykter man är här hemma. Härliga hemma!

    SvaraRadera

hej allihopa