onsdag 13 oktober 2010

en historia till den som bryr sig

har börjat nöta följande uttryck: fan va rätt. säger skriver TÄNKER DET om exakt allt som är rätt. så jävla rätt att säga att allt som är rätt är det

övrig rolig kuriosa om mig på är en historia om när jag kom med i kamratpostens pratsida en gång. min absolut bästa insändare någonsin, den såg typ ut så här:
hallå alla där ute som tänker att det är dumt att säga att andra är tjocka det är minst lika dumt att säga till smala folk att dom är smala!! det är jobbigt jag blir tex kallad skelettet i min klass o de är inte så kul
skelettet

ROLIGA SAKER MED DEN HISTORIAN NR 1. VARJE GÅNG JAG BERÄTTAR DEN ÄR DET NÅN SOM BA JAG TROR JAG HAR LÄST DEN INSÄNDAREN NR2. ORKA UNDERTECKNA SKELETTET OM MAN EJ VILL BLI KALLAD SKELETTET. HAHA CP MEN ÄVEN SÅ JÄVLA RÄTT

mvh skelettet

3 kommentarer:

  1. ja exakt den har jag läst! fan vad rätt!

    SvaraRadera
  2. Jag. Dör. Denna historia är så fantastisk bra. Längtar tills jag får höra den live igen. Det är riktig vardagslyx. Saknar dig gummy. Puss

    SvaraRadera

hej allihopa