söndag 24 oktober 2010

har 1 ny prenumerant på bloggkoll

vänliga saker som hänt de senaste veckorna som inkluderar gubbar:

1. en gång när jag skulle åka buss hem så råkade jag sätta mig på vännäsbussen. jag insåg det när bussen började svänga åt fel håll så då sa jag det till busschauffören som ba okej men du kan hoppa av här vars skulle du egentligen. jag svarade stöcke o klev av. sen skulle jag gå över ett övergångsställ för att ta mig tillbaka in till stan och helt plötsligt är det en buss som tutar på mig från andra sidan och när jag kollar så är det stöckebussen! för att chauffören i vännäsbussen har meddelat det på något vis. också fick jag hoppa på där och åka hem

2. när jag skulle åka buss från umedalen råkade jag glömma min lärobok i naturkunskap A på sätet. jaha skitsamma det är väl bara att casha upp sen då tänkte jag. så några dagar senare gick jag till skolbibblan och sa som det var och att jag behövde låna en ny bok. - ja den kommer ju aldrig komma tillbaka sa bibliotekarien (en gubbe) jag ba nä och så började han grejja med datorn och ba men jag tror jag tar bort den eftersom att det hände så olyckligt. så fejklämnade han igen min tappade bok (så att jag inte behövde betala för den) och lånade mig en ny

2 kommentarer:

  1. Sv:
    Aaaaa men det är ju det som ska göras. Döda alltså.

    ps blir din andra nya bloggkollsföljare ds

    SvaraRadera
  2. Kan till och med ge dig en sådan här kommentar:

    Jätte fin och as bra blogg :P ska vi börja följa varandra med bloggkoll? :S har tagit lite coola höstmodebilder så checka min blogg om du vill se altså

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera

hej allihopa