lördag 25 september 2010

facebook

bra roliga bilder på mig från i år som kan återfinnas på facebook följer...

1. urkult. notera finn hedin i bakgrunden 666

2. arvika. jag ligger i bakgrunden vänligen notera: det är inte en tröjhög. det är jag.

3. kul "släkt o vännerbild" från urkult

4. klassfest. notera trefemman tack!! när den här bilden hamnade på fejjan blev jag konfronterad i verkliga livet min pappa ba drick inte öl varför gör du de

5. urkult igen. notera min överläpp: snusade inte. vet inte varför den blev så.

3 kommentarer:

  1. alltså älskar din frisyr, den är så jäkla snygg!

    SvaraRadera
  2. jenkan!!!skäms!!!måndag, september 27, 2010

    trodde du var en klädhög............................................

    SvaraRadera
  3. VAAAAAA?????????????URKULT!!!!!!!!!!!!!!! JAG VAR JU DÄR JAG SÅG DEN DÄR TJEJEN! Med lockigt hår!!! varför såg jag itne dig :(:(:( WÄ WÄW WÄÄÄ

    SvaraRadera

hej allihopa