onsdag 22 september 2010

david

jag plattade håret imorse för att jag ville se ut som ally mcbeal, men det blev inte särskilt likt. det kändes inte så fint heller för när man har lockigt hår känns det konstigt att ha platt så när jag gick hem idag tänkte jag att jag såg ut som nån som gick i lågstadiet. alla hade platt hår då. så när jag kom hem gick jag och speglade mig och då kom david och sa vad fin du är i håret. först så kände jag min tanke bekräftas, men sen blev jag mest glad för han är 9 och säger inte sånt så ofta. och då känns det som en extra rolig och snäll sak att få höra


*
- ska du inte fixa tillbaka din fina fresyr som du hade förut?
- ja nej jag tycker det är skönare att ha uppsatt
- ska inte tomas komma hit
- nä inte idag
- jag trodde tomas skulle komma hit
- jaha, varför då
- för att du hade gjort dig så fin i håret

1 kommentar:

  1. a) fin

    b) svar: tack!! e lite ovan så har inte riktigt bestämt mig

    SvaraRadera

hej allihopa