torsdag 16 september 2010

båteri



jag gick upp till min mormor i eftermiddag men exakt när jag kom fram skulle dom åka ut med båten så då fick jag åka med på en tokig båtresa.


vi åkte till simphamn och fikade. det var roligt att åka dit men båtresan hem minns jag tyvärr ingenting av för jag råkade somna i båtruffen. det var en mycket förvirrad och drömlös sömn och jag vaknade av att min mormor sa att vi var framme nu men jag tänkte att nu ljuger hon toktanten. men så var det inte! dagens sensmoral: somna aldrig


kuriosa: förra gången en liknande sak hände var jag 3 år gammal och somnade i en pulka på en utflykt, missade fikat och kände mig mycket upprörd och förnärmad över att ingen väckt mig. detta är ett mycket starkt minne som jag fortfarande minns trots att jag var så liten när det hände

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa