måndag 16 augusti 2010

tråkiga tråkiga blogg

hej. vad det är mycket roligare att ha en uppkoppling på 100mbs istället. jätteroligt. vet dock genom arbetsrelaterad erfarenhet att det är dyrt hoppas jag kan ha råd mene i framtiden sen när jag ska bli en """"""""STUDENT""""""""""""

kuriosa#1: jag ska aldrig sluta älska norrland inte ens om det blir bombat. idag tänkte jag på hur det skulle vara att flytta ut i "IDYLL" tex till en stuga i typ arvidsjaur. skulle sitta utanför på en pall och äta hjorton ur en kåsa
kuriosa#2: såg typ 37 bebisar på hemresan. varje dag tänker jag på att jag vill ha en egen bebis. om bebisar inte blev till s.k BARN i ett senare skede skulle jag skaffa en nu. vill ha en evig spädis att amma krama byta blöja lukta på

göralistan inom intern1liv1:
x accepterat 37 farmville gifts
x statusuppdaterat facebook (sorglig)
x läst i era bloggar

1 kommentar:

hej allihopa