tisdag 17 augusti 2010

15 långa sanningar om mig själv


# min mamma jobbar som informationssjuksköterska och min pappa jobbar som lärare

# jag blir upprörd när jag tänker på att jag fortfarande är 17 och kommer vara i en evighet till och när jag är som mest upprörd så brukar jag tänka att när jag väl fyller myndig 11 dagar innan året är slut så kommer det inte ens kännas kul, det kommer bara kännas som ett hån

# jag är en tjej som gillar att kramas och sitta i knän och gå armkrok med andra tjejkompisar

# jag slutade använda bh förut när jag hade en massa eksem för att det skavde upp och kliade runt ryggen och sen dess är det en vana jag kommer aldrig ihåg att ta på mig bh längre

# jag somnar 20 gånger snabbare än i vanliga fall när jag får sova brevid min kille. töntig sanning!!! ändock sann

# ogillar skarpt när någon använder sig av uttryck i stil med "jag tänker så mycket". man ba ok stackars dig mvh vi vanliga döda som inte tänker lika mycket

# väl inne på "ogilla": gud vad jag hatar att få frågan "vad lyssnar du på för musik då" av snitsiga music_boys/girls man ba jag gillar rihanna och saker som spelas på radio ok kom igen kom igen då DÖM MIG

# ibland ogillar jag mig själv när jag håller på och ogillar en massa. jag vill kunna känna så här: sprolla! sprolla rolla! men jag känner mest så här: :@@@@@. det är så töntigt att vara cynisk varför är det coolt

# jag spelade klarinett förut i ca tre år men jag slutade för att jag tyckte det var aptråkigt + jag sög

# jag bodde på ersboda tills år 2000 då flyttade vi till stöcke

# det känns inte som att någon skönhetsprodukt har svarat eller ens KAN svara mot mina förväntningar för att: jag läser oftast om produkten nånstans innan jag köper den och tänker att detta är ju skitbra jag längtar efter denna produkt den kommer revolutionera mitt liv och sen i praktiken gör den aldrig det

# jag och min kompis nettan lekte i smyg med barbiedockor hela låg och mellanstadiet. ibland lekte vi att barbie skulle ligga med kendockan och sen skämdes vi

# jag är dålig på att smörja mina eksem ordentligt och enligt rutin det är säkert därför dom finns och ska finnas i all evighet

# jag lider av en evig skräck inför att missa bussen och är alltid stressad innan jag går, när jag går, och ibland även när jag står och väntar på bussen om det inte står något annat folk där

# blir emellanåt osams med den här bloggen

4 kommentarer:

  1. # jag ska bli lärare!!

    # vet ej hur det känns *marsbarn* hahhh e från mars?

    # l-skar armkrok

    # fick en bh av min kompis, helt ny och utan byglar vill dö för den e så skön

    # asså... somnar snabbare bredvid killar också, ska skaffa kille

    # jag tänker så mycket nyllet..

    # HAHA vet men får ändå alltid panik när någon frågar och ba ÖÖH OLIKA S:S:

    # mm men det äger ju Jävel att brinna av på saker fast ändå inte

    # jag spelade tvärflöjt i ca 3 år också + fick en av mamma i julklapp typ förra året. har spelat på den ca aldrig.. blir ledsen när jag tänker på det

    # tkr det var bra att ni flyttade till stöcke då landet äger

    # jag är mer såhär: köper samma sak varje gång även om den ej är så bra

    # jag har haft 1 barbiedocka och den färgade jag först håret på (blått) och klippte sedan av det

    # aldrig haft eksem eller jo när jag var liten typ, feel for ya

    # JAG VET, är exakt så också. det värsta: när ingen annan står där... hjärtattack

    # blir aldrig osams med den här bloggen

    SvaraRadera
  2. VIll gå armkrok med dig till vildmannen

    SvaraRadera
  3. aaah, älskar när folk outar sanningar om sig själv!! gjorde också det en gång men det var flera år sen nu. ska skriva en hemlig sanningslista tror jag, hitta mig själv.

    SvaraRadera
  4. vilka bra sanningar!

    btw, det är så svårt det där att man ogillar så mycket och ändå helst skulle vilja kunna rulla med allt. Jag hatar också cynism, det är så tråkigt. Men man måste ju tycka ibland!!

    SvaraRadera

hej allihopa