tisdag 29 juni 2010

tisdag 2


hahaha!!! alltså gråter ju av tristess och angest när jag ser min egen blogg som sakta men säkert tycks konvertera till en bilddagbok. men vet ni. asså. gör ju inte så roliga grejer. igår och idag har jag slappat med thildan och då när man slappnar av kan jag find time att skriva här. men alltså. på det stora hela. kan berätta hur mångfalden av dagarna ser ut när jag har orken att face it alltså detta s.k reality. kan inte reflektera över vad jag gör nu för om jag måste göra det jag ba .... ok... på sommaren...

sommaren blir prestationsrelaterad för man ba jaha nu är jag ledig då ska "Göra" några "Roliga" "Saker". helst JÄMT??? tittar på tv. imorgon ska jag gå till tandläkaren. förut älskade jag att gå till tandläkaren för att jag hade komplex över hur mina tänder såg ut och ville att dom skulle fixart men NU. nu är jag mest less för att har ställt in mig hela veckan på kl 9 folktandvården på teg och vad händer då vad händer i eftermiddag jo dom Ändrar tiden. till tjugo i. kunde inte ens protestera för dom ringde hem till mig när jag inte var hemma och pappa svarade:
Hej!
Jo, herr tandläkare. Angående detta med ändring av tandläkartid för min omyndiga förstfödda. Det ska nog gå bra.
xoxo
Musikmats

obs: han ville väl. det gör inte så mycket egentligen. ville bara skriva något här. ibland när jag skriver kan jag inte sluta.

mvh

2 kommentarer:

  1. alltså du är skitsnyggg och ska inte sluta lägga opp foton mkay!! funderar också på att lägga upp foton ibland bara för att det är så fint och roligt när andra gör det men det vore kanske fusk i min teckningsblogg ja vet ej. MEN SLUTA ENTE!!

    SvaraRadera

hej allihopa