måndag 31 maj 2010

jaha

jag vet inte vad jag själv tänkte när jag satte dit håller med-funktionen och jag vet inte vad jag menade med svarsalternativen, för jag kan inte riktigt tolka vad som menas och varför. ska låta det vara kvar dock, se det lite mer som konstärlig kuriosa

jag vet inte var min ipod är. hemma? på berghem? jag tänkte cykla till skolan imorgon. eller ja. skola och skola. stan och stan. umeå c.

har inte sett min katt på 7 dar. han är i skogen och gör något. eline fick en kanin idag. den heter åsa och ser exakt ut som våran kanin som är gammal och heter julia. jag hoppas att dom kan bli vänner.

jag blir så himla less ibland och det känns som att jag har svettiga händer. då måste jag tvätta mig själv men det är inte alltid ett tvättställ finns till hands. något som man kan ha i väskan är däremot våtservetter. så man aldrig behöver bli sjuk. jag orkar inte duscha för vattnet kommer torka ut mina små ögon så de blir torra och krymper till något grisliknande men jag har så äckligt hår vad ska jag göera

ni kanske inte tycker att det här är så kul. inte ens jag tycker det här är särskilt kul, men vad gör man då?????? *gör ändå*

1 kommentar:

hej allihopa