lördag 1 maj 2010

mina problem den första maj 2010

ja ok vad ser/ser ni inte då. jag ser mina bilder i menyn, är jag ensam om det? alltså vill veta varför det blivit så här om det typ var för att jag, när photobucket ba du har uppnåt din limit, bara skapade ett nytt konto. istället för att betala en massa alltså eheeeeeeee

det blommar ut prickeksem över hela min kropp. jag tror att det är en reaktion på alla tomater jag ätit de senaste veckorna. jag tror jag är allergisk mot tomater. blir leds...en. varför måste jag vara allergisk mot allt som jag älskar?

mamma har köpt AVATAR, jag ska se den så fort jag samlat mig nog för att klara av att sitta i typ 7 timmar eller hur lång den nu är. jag blir motiverad till att leva varje gång jag ser avatarreklamen på tv med texten som kommer mellan sekvenserna och säger åt en ba se den... hör den... ÄG DEN!!!! man ba YESSSss

2 kommentarer:

hej allihopa