söndag 30 maj 2010

har fått fenröta i ansiktet





alltså vad är detta. vaknade igår med ett svullet öga och sen dess känns det som att allt i mitt ansikte successivt bara hakar på svulltrenden. kan knappt tänka klart för att det känns som att min hjärna även den börjat svälla

drömde om fiskar och fenröta inatt. jag har ju spolat ner min guldfisk i toaletten för att den blev syk and now these memories come back to haunt me, they haunt me like a curse. men alltså. den var ju inte frisk. den låg upp och ner som att den var död fast den simmade samtidigt och jag såg i dens öga att det inte var ett särskilt roligt liv *ursäktandes* *djurmördare*

4 kommentarer:

  1. sv: ja det är fan stört långt! för ett år sen kunde jag inte ha hästsvans :D

    SvaraRadera
  2. coolt att du postade inlägget 1337 :) :): :):):):):):):):):)):

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. du är så himla fin nellie!

    SvaraRadera

hej allihopa