måndag 17 maj 2010

arvtagarna 2/en bild maja tog på mig


1: det är en arg man på tv! blir så uppspelt av arga män. tittar inte på television så ofta men jag vet ändå att arga män regerar tv. ingen skulle uppskatta tv utan en arg man, allt det där andra är bara kontraster.
2: varför är det ingen som förstår mig, 3: markören hoppade 7 gånger när jag skrev denna text. jag känner mig bland annat ledsen och förnedrad.

snart ska jag skriva ett inlägg där jag inte redigerar markörmisstagen men jag ska inte förvarna er innan utan ni ska få sitta där förvirrade och arga innan ni kommer till insikt, så kan ni få känna som jag känner ett tag.

ibland har jag svårt att skriva punkt i min absolut sista mening när jag skriver saker för då känns det som att man bara hej här kommer jag och mitt statement--->.<--- jag använder mest punkt för att avskilja saker och varför skulle jag vilja avskilja en mening från tomhet eller "ingenting". det känns som att inge en falsk förhoppning typ "det kommer mer", också gjorde det inte det.SLUT. NU ÄR DET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa