onsdag 14 april 2010

*what is worthwhile in the world if you cant be with the one you love :(((*

ska träffa thilde klockan halv sju i vårsolen. extra romantiskt det lät, men det är ju sant. det är ju vår här uppe nu för tiden, fast det är fortfarande snö men det smälter.

intern hälsning: hör du att det smälter jenny, att när du kommer tillbaka kommer det kanske vara ingen alls eller bara lite snö, då vill du väl ändå komma hem när du hör det. asså! come home! lyssnar på broder daniel och tänker there is no time for us uhuuu fast det är det ju skoja, kom ihåg att ha skoj i märsta vännen MVH Nellie Jonsson

jag har ont i ryggen och skulle typ behöva lägga mig under en jättetung sten för att som plana ut. när jag tänker på det så verkar det skönt och rimligt men i verkligheten blir man kanske bara mos. köttmos. min mamma bakade bröd med äppelmos sen åkte hon till stockholm tills i helgen. men inte för att roa sig om ni nu tror det. nä. hon ska göra viktiga sjuksköterskegrejer för att hon jobbar som sjuksköterska.

jag måste äta middag och ta bussen nu hej med er

1 kommentar:

hej allihopa