måndag 12 april 2010

idagf var det måndag

sitter i matlukt och våndas. är så hungrig, men jag håller på att lära mig att inte äta mat före maten för att det bara "fuckar upp det" sedan när middagen ska serveras på riktigt.

idag var jag och gjorde en skoluppgift som är så kass att jag inte ens orkar berätta vad den gick ut på eftersom att jag då bara kommer bli upprörd men MEN höll till på ersboda och när det var slut gick jag upp på pappas jobb för att bli hemskjutsadö

alltså.

av alla dagar var just idag dagen då min pappa musikmats inte befann sig på ersängskolan för att lära ut saker tex musik och engelska till en massa kids utan på ÅLIDHEM för att göra nåt jävla TRAMS. haha alltså!! ålidhem! av alla ställen, av alla s.k "HEM": det är ju typ ersbodas motsatsriktning. fick vänta i 1 timme och 40 min ute i solen när det blåste, kände hur jag höll på att blösa ihjäl och ba står inte ut måste lägga mig på marken för att det blåser mindre där men då kom han exakt.

nu ska jag äta pytt i panna. hade glömt hur kul det var att skriva olika saker till er. hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa