söndag 21 mars 2010

välj allt som är vanligt

listan över saker som blivit urtvättade
1. när saker är pretto
alltså jag vet att jag har varit med och hypat upp detta uttryck till typ mount everest och jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och stoppa en svettig socka i munnen på mig själv för nu känner jag endast förvirring inför tanken på vad pretto egentligen betyder

2. karaktären barney stinson
jag vill klargöra att jag inte skriver detta för att jag tycker att han är dålig eller för att jag på nåt sätt tycker illa om de som tycker att han är kungen av pungar. men jag känner bara att barney stinson känns lite som 2010s twilight i hype

jag hoppas ingen blev ledsen av den här listan. jag ska avslöja en känslig och hemlig grej om mig själv: jag blir ibland less/ledsen när jag läser utelistor eller jättenegativa inlägg emot någonting pga attityden. vill antingen sucka eller ba sjunga nåt som typ shiny happy people av REM. den låten är så fett manipulativt bra. önskar att den kunde spelas varje gång någon kom in genom midgårds entré tills alla blev små maskar. nu måste jag sova för att klockan är halv tolv. god natt.

3 kommentarer:

  1. När föddes barneyhypen egentligen? Den är sjukt ihållande, det måste ju vara åtminstone två år sedan den började? Bra att du sätter ner foten! punkt.

    SvaraRadera
  2. Det slog mig jusst att jag inte tror att jag någonsin sagt att jag älskar att läsa dina inlägg. vet inte om det är roligt eller vad det är men, det är iallafall kul! du är bäst

    SvaraRadera
  3. grejen är den att barney gör ofta asroliga grejer i serien, men det är så jäääla lame då folk går omkring och skriker legendary. ted och marshall är ändå mycket roligare :(

    SvaraRadera

hej allihopa