tisdag 23 mars 2010

bloggurval nr 2


fanny
JAG MÅSTE SKRIVA DETTA MED STORA BOKSTÄVER. FANNY GÅR I MIN KLASS OCH HON ÄR FAN BÄST I VÄRLDEN. HON ÄR SÅ HIMLA ROLIG OCH SNÄLL OCH ÖDMJUK. ALLT SOM ÄR BRA = FANNY. I SIN BLOGG VISAR HON MEST BILDER MEN NU SENAST HAR HON ÄVEN SKRIVIT LISTOR PÅ TEX VAD HON ÄR ALLGERISK MOT ELLER PÅ SVERIGES TOP 6 OLOR I VÄRLDEN. FANNY I LOVE YOU. DU E BÄST.

bracken
bracken. fannys tolvåriga lillasyster. alltså bracken jag har aldrig träffat dig på riktigt men love u ändå har hört så mycket om dig

yesterdaysvomit
brukar gå in på den här bloggen och tänka: om jag ändå hade blått hår. eller: om jag ändå hade en fizzy bottle... i min mun. hon är så snygg och jag blir peppad när jag läser energiska inlägg om smink och hello kitty och löshår och riktigt hår etc etc

signe
signe e fett snygg och hennes blogg innehåller bilder på henne och hennes pudel ture och andra vänner. hon har även gjort en vårlista på spotify som är jättebra. brukar lyssna på den hemma efter skolan och tänka så här: hihihihi

SO VIEL MMMH IST NUR IN INGRID
alltså den här bloggen. är så himla värd. det skrivs om allt ifrån typ delfiner till brottslingar, lite som en abstrakt allmänbildning. blandat med ett liv och youtubefilmer jag faktiskt orkar titta på. en cool kategori!

mira
det här är ett projekt där miranda i filmtvåan varje dag tar 1 kort på sin dubbelhaka för att se hur den kommer förändras genom åren. projektet har pågått sedan 2002 och planeras färdigställas nästa år i mirandas PA100

näää... om ni läser i den här bloggen kommer ni finna att den är a) rolig b) bra c) det är fina bilder i den. jag och miranda var i samma grupp förra året på ettornas projekt och det hade knappast vart lika roligt utan henne för hon är rolig OCH SNÄLL

fortsättning FÖLJER

1 kommentar:

hej allihopa