lördag 27 februari 2010

lördag

ok. vaknade klockan 9 och åt alvedon + björnbärskräm till frukost. enligt sjukhuslapp ska jag äta alvedon var sjätte timme men igår åt jag hehe mer alvedon än så hehe men idag tänkte jag hålla rutinen. ok. gick och la mig på soffan och SOV till klockan tre. vaknade och tänkte: nu är det dags!! men hade inte särskilt ont så gjorde: somnade om. nu är klockan fyra och jaaa :DDD. hade tjänat mycket på att göra detta för en timme sen VARFÖR. försöker få i mig 1 alvedonglas eftersom att jag bad doktorn skriva ut brus av nån mycket dum anledning som jag inte ens kan minnas. jag trodde typ att det skulle va lättare men saker det är när det verkligen gäller: utdraget smärtsammare. det gör så ont. och jag ska dricka ett till efter detta.

asssssssssssååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

ps enligt sjukhuslapp måste jag även va hemma 10 dagar såatteh vi ses inte nästa vecka. skoja. nä. jag ska försöka komma mot slutet för dör av super ensamheten ett (1) vill träffa mina vänner och särskilt 1 vän innan den flyger till märsta

1 kommentar:

  1. Ursäkta men vän 2 innan hon flyger till Berlin och vi får sportlov då!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

hej allihopa