måndag 1 februari 2010

"kul"/kuk

känner en viss "anx" över vad jag ska läsa på mina 100p individuella val. är så glad att jag ej har 200 som alla andra för då hade jag grinat nu för att utbudet i år suger röv. det enda jag vill(e) läsa var grafik som fanns förra året men givet_vis är borttaget i år för att det har blivit dags att spara pengar så nu vet jag inte. kan inte läsa något teoretiskt för då somnar jag. överväger typ keramik och glas det skulle ju kunna vara kul... om jag tyckte det. men det gör jag ju inte, jag tycker endast glas verkar kul men det är ju så dyrt så det lär ju utgöra 10% av kursen ändå så får jag sitta där i 90 timmar och grina på en klump av lera.

katalog

3 kommentarer:

  1. okej nu hände det fan en okristligt CCCP sak, laddade över bilder på dotan och döpte mappen till "kul kuk" (orelaterat men det första jag kom på) gick in på din blogg ca 30sek senare OCH VAD HETER DETTA INLÄGG!! vi är nog stjärnsystrar (vet inte vad det betyder, hade en bok som hette så.. eller om det var en film) i vilket fall är det så

    SvaraRadera

hej allihopa