fredag 19 februari 2010

britt hillbom




britt hillbom
vi jobbar med grafik på bilden. jag har gjort valar i torrnål på en liten kopparplåt som jag tryckte upp idag. som prov obs. det finns en seriös uppgift också.

blir extra ledsen på bildlektionerna när jag tänker på hur kul det hade vart att gå en grafikkurs istället för textilkurs på sitt individuella val. men det finns väl dom som har det värre. tex alla som läser seriösa ämnen. som matte..... engelska... psykologi... eller som jag när jag läste tyska i ettan. eller som jag nu när jag av nån anledning läser makt och kön 50p. tänker att det kan bli/vara/ är intressant men mitt problem är att jag somnar av allt som inte är praktiskt. så varför har jag slösat 150 poäng på en massa trams?? min ursäkt då + min ursäkt nu: jag orkar inte byta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa